REGIONALE GESCHILLENCOMMISSIE
In het algemeen kunnen de klachten voor de geschillencommissie
betrekking hebben op:
• het uitblijven van actie of het te
traag ondernemen van actie;
• uitleg en uitvoering van beleid van
de corporatie;
• de kwaliteit van verstrekte
informatie;
• het niet nakomen van afspraken;
• onenigheid over feitelijke gegevens;
• gebrekkige inspraakmogelijkheden;
• geen inzage in stukken krijgen;
• de dienstverlening door medewerkers
van de corporatie of van anderen die in opdracht van de corporatie werken;
• het niet nakomen van afspraken over
samenwerking en overleg met bewonersgroepen.
Welke klachten kunnen ingediend worden?
Uw klacht kan dus gaan over het (nalaten van) handelen van medewerkers van een corporatie of andere personen die namens de corporatie optreden. Om bij de
geschillencommissie terecht te kunnen, dient u een direct persoonlijk belang
te hebben. Bijvoorbeeld als er niet wordt gereageerd op een door u gedaan verzoek of u vindt dat bepaalde afspraken niet zijn nagekomen
Regionale geschillencommissie
Noord- en Midden-Limburg
Postbus 367 5900 AJ Venlo